4 red cars in a row = good day

exakt, så känns det idag. mycket bra hände:

* vi hade ingen svenska, och vikarie på engelskan. nalta skönt!
* MVG på spanskaprovet, det känns också nalta skönt!
* när jag gick till bussen kom en man cyklandes mot mig. han såg ut ungefär som Jean Reno i "León", han var faktiskt väldigt vacker. iaf, just innan han skulle cykla förbi mig så säger han "hello", och ler glatt. det var sött.
- erik. vi ska  inte ha matteprovet efter lovet, vad hände med det!? näe, jag ver redo att ha det nu. det känns lite som ett hån mot oss som faktiskt pluggar, även på helgerna. jag hatar skolan, det är alltid dom som inte kämpar som får fördelarna. jag ska bli lärare och sätta stopp för sånt.


och jag vill ha mitt skolfoto nu! tydligen ser jag inte riktigt klok ut. "hon med luggen i DP"
uuunderbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0