äntligen helg!

utvärdering av dagen:

- snorkall buss, så man måste sitta med vantar och spänna hela kroppen.
+ det är mörkt när man åker på morgonen, så det är lätt att somna i bussen
+ spanskan, mitt magknips-ämne, gick bra, som alltid. jag fattar inte att jag är så hispig
+ fick mycket gjort på håltimman, det blir inte mycket plugg i helgen :)
- maten, fruktansvärd. jag saknar både lögdeskolan och artedis mat
- levnadsvaneundersäkningen, den tar bara min tid
+ föredraget, det var ändå intressant
- att vi slutade 5 minuter före min buss skulle gå, så jag hann inte med
+ det var riktigt lätt att simma, inget ont i magen

ikväll blir det film med ip, "min bäste väns bröllop". jag tror jag har sett den förut, någon lättsam romantisk sak från 90-talet. men det är fint, vi har glass iaf

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ehenna e de 40 grader och jag ar brand, valdigt brand..... huvvajeligen, jag vill nog inte hem till kylan. Temperaturchock nar jag kommer tillbaka.

2007-10-21 @ 13:42:12
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0