"bara inte dom där listorna. jag hatar dina listor, Jensine"

mitt halvtöntiga projekt är nu klart; jag har gjort en "topp-5"-lista över U2 så att vissa kanske förstår hur underbara de är.(inga namn nämnda, men det är mest du J)

1. City of blinding lights 
2. miracle drug
3. Sometimes you can't make it on your own
4. With or without you
5. In a little while

enbart för dig, Jasmine:
 version av your precious Unchained melody

videorna jag hittade var ett skämt, riktigt usla..
nu skulle en sån där irriterande sak som jäzz har på sin blogg vara användbar :) 
(då hade vi ju iofs missat Star Wars- videon)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, jag anar att det är bland annat mig som övertexten riktar sig till.

2007-10-02 @ 18:34:43
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0