he dormido

gympan igår knäckte mig totalt. när jag skulle stiga av bussen gick det trögt. jag stoppade kön bakom mig, jag kunde verkligen inte gå fortare. jag stapplade fram, ungefär som en lärare vi hade förut. jag vet inte om han bakom, Gunnar (alla känner alla i Lögd), skrattade åt mig eller något sånt. det kan jag hur som helst bjuda på.
ont i kroppen + förkylning på frammarsch = ingen tantgympa för JH.

nu får jag verkligen inte äta något annat än grönsaker resten av veckan, ingen som helst cholad med pistagenötter. fast det ligger på vänster sida i kylskåpet, i ett litet fack. den är inte ens min, men ingen annan äter den.

iaf, knäckt av livet gick jag och la mig klockan nio. riktigt nördigt, eftersom jag inte gjort något annat än läxor sedan jag kom hem. vilket liv.
jag sov iaf nio h, och det behöves. eller, jag vaknade vid 5, klarvaken och lycklig. fast jag somnade lika snabbt.

imorse trodde jag att det skulle vara jättekallt, så jag tog på mig både långkallingar och fleecetröja. det känns tragiskt, för mina ben blir ännu större då. usch och fy, inte bra.

och hej Sven-GØre. bloggen är kul, du är läskig

Kommentarer
Postat av: af

hjälpte inte det magiska pulvret igår? ;)

2007-10-18 @ 17:23:52
URL: http://mandolina.blogg.se
Postat av: Birger Klemt

hallåhallå i stugan!
ta dig i kragen och stå på dig.
från en trogen vän
//birger

2007-10-18 @ 18:15:33
Postat av: aaaa

vart haru kragen att stå på?
haha, nu har jag lagt upp adressen för rosa bandet.

2007-10-18 @ 18:28:28
URL: http://mandolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0