marknad

hela helgen, och hela nordmaling är i rörelse.. hö hö
jag var där idag, den minst kalla dagen. det sög fullständigt, man kan inte lita på Nordmaling. det blir mindre och mindre, och jag tänkte ändå inte fynda. det tog väl 20 min att gå runt allt, det säger en del.
jag hoppas ändå att jag vinner det där presentkortet, det skulle sitta fint :) chansen är liten

mat hos mormor sen, det var ganska mysigt. dom är mysiga. så fort man kommer innanför dörren blir man ett litet barn igen, som bara blir ompysslat. det är faktiskt skönt. inga bekymmer hos mormor och morfar inte.

och i helgen har jag varit så duktig och äntligen sytt draperier, nu är det fint på rummet :)
och ännu duktigare; jag är på god väg att kunna dra upp mig själv i en sån där stång. till jul, då är det fixat, banneme-i-fuliken.

mina nya favoriter, räcker jättelänge;

image188image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0