tisdag + onsdag

är lite seg idag, och resten av veckan också, så jag glömde berätta om textilen igår.
det kom en tant och sålde exklusiva tyger, och vi nappade direkt. så för 102 kr/metern kommer jag att ha samma tyg i mina jeans som Cavalli!!!!!!! jag får nästan gåshud när jag tänker på det. vi designare tar fåfängan till en ny nivå.

och idag på kroki och grafisk form, så fick vi äntligen (!) måla av våran modell. vi var smått beredd på att han skulle ha badbrallor, för det var bestämt så. men när han kommer fram är han ändå spritt språngande naken! chocken man fick, men sen gick det ganska bra

trikåtröjan jag sytt på textilen, fick äntligen tillbaka den:

image177


Kommentarer
Postat av: a

haha jadu jensutt, om du bara visste det är så mkt så!!

2007-10-04 @ 17:42:09
URL: http://mandolina.blogg.se
Postat av: not sigge

haha nejdå :p ni va riktigt sött lika!

2007-10-04 @ 18:03:09
URL: http://mandolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0