"Forgive me, madam, for taking up so much of your time".

Jag fick så mycket skudkänslor igår så att jag var tvungen att fara imorse. Det var inte alls värt det, det var kul och så men.. Alldeles för kallt och blött.

Kom iaf hem tidigt, och såg att jag fått hem filmer. Wihi, dagen är räddad! Såg Stolthet och Fördom, inte serien utan filmen, och nu känns mitt hjärta tomt. Jag vill också leva på den tiden, men framförallt vill jag också ha en Mr. Darcy!
Det brukar gå över på några timmar

Funderar på att se Hide & Seek senare ikväll, men jag vet inte om jag vågar själv. Jag minns den som ganska äcklig..

image169

Kommentarer
Postat av: jassan

alltså, när jag försökte ladda hem hide & seek för ngt år sedan så fick jag en annan film istället med samma namn, den var sjuktbra! hehe tänkte ba säga ifall att du hittar ngn.

2007-09-20 @ 20:26:46
URL: http://jjasmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0