I don´t like mondays

skolan var väl okej, inget att prata om. efter skolan gick jag och foussie förbi en frisör med följande skylt utanför dörren: " hårmodeller sökes". amanda skulle lix klippa sig, så jag övertygade henne att gå in. amanda frågade om hon fick vara modell, och det fick hon. det blir spännande.. det är klart att det vore kul att vara det, men inte riktigt min grej. jag passar inte i överdrivet mycket. hoppas det blir bra bara, och inte förstör skolfotot på fredag! :)

sen gick jag resten av tiden innan bussen skulle gå och letade en mössa och en kofta. det gick inte så bra något av det. jag ska få testa sofias mössa som hon hade (skogsgrön??) och då beställer jag koftan från La Redoute. jag hittade ju inget bättre, och den är fin :)

+ ikväll måste jag tvinga mig själv till floxen, men jag känner mig inte så hurtig just nu..

superfin (?!) bild som Sofia tagit nån gång i fredags, jag vet inte riktigt hur det hände:

image166

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men inse hur cool den är!!
verkligen hur grym som helst.. det är bara du som modell som inte diggar den lika hårt.

2007-09-17 @ 17:43:44
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: Sofia

ehehehe... du kanske inte är så kvinnlig som du tror.
Men jag tycker att det är det som är charmigt med den. Du är ändå du liksom

2007-09-17 @ 19:15:41
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0