torsdag- deppdag

torsdag är verkligen inte min grej. jag måste fara till skolan på morgonen för 50 min spanska, för att sedan ha hål i 1 h 30 min. det känns så.. meningsfullt.

och det känns som att vi har tusen saker att göra, såna här småsaker som inte tar lång tid, men man gör dom bara inte.. svenska, engelska och spanska till imorgon, tur att det bara tar typ 30 min att läsa allt.
usch, jag gillar inte att vara i skolan, och inte heller att fara hem. det finns ju inget att fara hem till, inget händer ju.
jag måste skaffa en hobby eller något.

Kommentarer
Postat av: ammmmmanda

haha förlorad är jag allt! men då ska jag baka dom mkt bättre!! man kan inte alltid va riktigt hundra.

2007-09-06 @ 17:58:52
URL: http://mandolina.blogg.se
Postat av: a

haha men då kan jag ju ihte annat än lyckas! skolfoto imorrn då ;)

2007-09-06 @ 21:47:37
URL: http://mandolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0