blogg.se, inte i mitt hjärta

jag hade världens mastodont-inlägg på g efter lovet, men nu har blogg.se varit nerlagt så lusten att skriva har försvunnit. iaf skulle det handla om film, oväntat..
på lovet, osm iofs varit det bästa på länge, har jag sett så sjukt mycket film, eller vad sägs om:
- sagan om ringen
- sagan om de två tornen
- sagan om konungens återkomst
- eyes wide shut
- cigarettes & alcohol
- the life aquatic
- jalla jalla
- no country for old men, på bio. ruggigt bra, så här i efterhand.
- fargo
- psycho
- citizen kane
- pianot

de fyra sista lånade jag på biblioteket, som har blivit min nya guldgruva. med hjälp av klassikerna där ska jag plöja igenom min bok "1001 filmer att se innan du dör". än så länge har jag sett 80 st.
 



Kommentarer
Postat av: barraaa

Jag skulle också vilja ha en sån bok och beta av! eller det skulle vara roligt om man kunde kryssa i boken efter varje gång man sett någon av filmerna.

btw, vad är design-ninas mejl? inte urkund utan vanliga?

2008-04-03 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0