fre

var hos mormor och åt idag, gott, men det kändes lite drygt.. jag orkade inte vara trevlig och ville ha saker på mitt sätt. allt går så segt, och man måste vänta på folk. inte min starka sida. iaf, slutkörd och en aning irriterad (pga. sommarjobbet, det känns som om jag kommer få leta under stenar för att hitta de lediga dagarna) skulle jag övningsköra hem. sugdåligt gick det, motorstopp fyra ggr vid stoppikt pga 3:ans växel istället för 1:ans. tre bilar bakom, och jag var så förbannad att jag inte visste vad jag skulle göra. försökte att verka mogen och inte visa något. jag hatar körkortet, jag ser nästan inget praktiskt i att skaffa det annat än att det är "bra att ha". det duger inte.

imorrn blir det laserdome med kusinerna, sen julklapp. ser fram emot att gå på stan innan, jag vill ha nya jeans. egentligen har jag inte så mycket pengar just nu, så köper jag några får jag leva på existensminimum sen, men jag får ganska feta lönen i slutet av månaden, så det går. iaf såg jag ett par på flott idag, och blev kär direkt. det var ett par blåa (färgen var inte naturlig alls, såg helt kemiskt framställd ut) April 77, fast de fanns inte i storlek. jag lyckades hitta återförsäljare på nätet, men det är bara flott i umeå som säljer de. så klart.. det var verkligen jeansen i mina drömmar.
och bitter är jag, inge chips idag. äter du jasmine så dör du, om du bara visste hur svårt det är att hålla sig här i lögd

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh!
Jag övningskörde idag och såg att du bokat in dig hos elin ett par ggr! :)
Har du kört hos henne än? Hur går det??

2008-04-04 @ 21:25:48
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: Sofia

Nejdu! hon är så snäll och skön. det kommer gå jättebra för dig!

2008-04-06 @ 00:03:58
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0