in cold blood

idag fick jag träffa henne, lilla knodden. hennes fingrar var väl ungeför 4 mm breda, och hennes fot lika lång som mitt lillfinger. hon hade brunare ben än mig, men jag kan inte säga att jag får ångest.
nästa vecka blir nog den underbaraste. lektionerna vi har är 2* småföretagande, 1*spanska, 1* idrott, 1* modeteckning, 1*design och 1,5 dag sy. helt slappt, eftersom modeteckningen nu blivit mitt favvoämne. så himla kul, och mitt tema blev inte helt oväntat Moulin rouge. jag har bästa lösningen, vänta bara.
min förberedelse inför nationella i engelska är att jag har lånat en ljudbok, Truman Capotes In Cold Blood. det coola är att jag har sett filmen om morden som hände och hur/när han skrev den boken. och nu ska jag höra den. det känns som en liten skatt.

nytt linne (ca 10 min), ljudboken, halvfärdiga jackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0