jeanslyckan - total

fick det bästa smset på länge idag.
"hej, nu har April 77-jeansen kommit. välkommen in och prova mvh Flott"
sprang dit efter skolan, testade och köpte. ligger nu 80 kr back eftersom jag lånade 100 spänn av jasmine. tufft, eftersom jag aldrig haft pengakris förut. jag minns inte sist jag inte hade minst 500 spänn. iaf, lite bilder kan jag bjussa på, bland annat jeansen, köpt kjol, bikini och syprojekt jag gjort (vit kofta) och sånt jag ska göra (väska och kjol av blommigt tyg). plus att någon vänlig själv gärna får köpa min moppe, bara kraschad två ggr. helst dyrt.


Kommentarer
Postat av: jassabrassamandelmassa

fiiiiiiint jensa fiiiiiint!!
en sån där bikini har jag också kollat på (om den är från åhlens?) fint iaf. hehehehe

2008-04-07 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0