livet leker

hörde igår att floxen är "öppet", underbart! äntligen börjar min springning på allvar, nu jämarns ska jag följa mitt kelloggs 7-veckorsprogram. start på fre, då ska jag få med mig mamma. idag orkar jag inte, känns inte taggat att gå dit, springa och sen gå tillbaka. mamma jobbar, och jag är lite rädd för skogen om jag vet att jag är själv där.
nej, ikväll blir det kanske film (oväntat). jag var på bibblis idag också, och hittade två nya filmer. inte så klassiska, men nog riktigt hjärtknipande.
på lördag är det ju frivillig sydag för dp, jag vet inte riktigt om jag behöver det. men.. det kan vara mysigt, och jag var inte där förra ggn så det känns lite svikaraktigt. we'll see
det mindre bra är att jag har inga pengar alls, ligger lite back eftersom jag måste låna av mamma för att betala tillbaka till jasmine som var snäll nog att låna ut pengar till mina jeans. inte ens ett litet tuggummi kan jag köpa fram till den 26:e. karaktärsprövande

Kommentarer
Postat av: ingela

jensa i en frökapsel "jag törs inte för vargen"

2008-04-10 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0