pretty woman, walking down the street

helgen har varit ganska innehållsrik, och började med tjejmiddag (vad annars?) med klassen. helt okej, paltkoma för alla, förutom att kläderkrisen skapade mer ångest än som ens var nödvändigt. innan jag for provade jag förresten moas superkräm hon gav oss testkaniner i DP. den var väl.. okej. det kändes som man hade blivit insmord i mint eller så, otroligt uppfriskande, menjag vet inte riktigt om det hjälpte något. senare på kvällen kom det bästa, äntligen hade jag fått en kusin! en tjej, åh, jag ska allt ta hand om henne. jag ska lära henne allt jag vet :)jag längtar inte bara lite efter att få se henne. hon är säkert lika obeskrivligt söt som sin bror.

idag blev det loppis med mandutt, med promenad från teg till nolia. vilken pärs. fyndade iaf lite, jag mer än mandutt.



nu blir det ut och springa, övertalade jag mig nyss om. först tänkte jag att jag skulle kunna fara imorgon, eftersom jag ska cykla till nordmaling(sovmorgon) och då kan stanna till i floxen på hemvägen. men, viljestark som jag kanske är, tänkte jag att jag ändå inte har något bättre för mig så jag kan lika gärna fara nu också. man vet ju aldrig hur veckan blir, om jag får träffa det lilla livet, så kanske jag inte har tid att springa då.

Pretty woman, 21.00 på 3:an eller:an, inte att missa. 



Kommentarer
Postat av: lejonet leo

men duuu! jag shoppade på staden efter du for :D

2008-04-20 @ 20:27:46
Postat av: Svirre

"Ja ja jag ska lära hon allt jag kan......"
"det torde väl gå ganska fort"
Hade svirre

2008-04-20 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0