underbart

- jag fick MVG i MaB, och jag förtjänade det.
- engelskan och svenskan var relativt lätt
- jag fick sluta tidigare för att hinna med min buss. hemma 15.45 istället för 16.30 :)
- solen skiner och det idag blir premiärrundan i floxen
- 21.30, trean. One hour photo, troligtvis mycket bra. när alias, serien, var ny så var jag såå kär i michael vartan, som spelar i filmen. frågan är om jag inte fortfarande är det lite



ny HM-katalog kom idag. inte mycket för världen, men två favvosar hittade jag. kanske blir mina när jag får lite pengar i slutet av månaden.

image472image474

och nu fattar jag ingenting, vem?
ingela om livet leker:

jensa i en frökapsel "jag törs inte för vargen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0