6

det drar ihop sig, 6 dagar kvar. trots det faktum att jag inte kommer ha någon fler ledig onsdag på vääldigt, vääldigt länge så känner jag ingen riktig panik. utåt så verkar det nog så, men jag är inte förtvivlad i själen. kanske för att (nu avslöjas "hemligheten", håll i er) jag och Amanda faktiskt kommer slippa det allra värsta med skolstart, nämligen bussresandet. från och med 1 september bor vi på Pilgatan 4, alldeles bredvid kyrkbron. bara det faktum att kunna ta cykel till skolan känns lite som en befrielse, något som inte hänt sedan mellanstadiet. 
någon typ av inflyttningsfest är väl obligatorisk

där har ni det

Kommentarer
Postat av: barran

NÄEE herre jesus vad kul, hur gick det till? kan ju lova att ni kommer att få besök av mig ofta! är det en 2:a eller 3:a eller något annat?

2008-08-14 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0