7

dåååålig uppdatering, jag vet. har bott hos mormor medans jag jobbat mina sista dagar (nu är jag helt jobbfri!) där det inte finns varken internet eller vettiga kanaler. finally tillbaka till civilisationen. dock så blir det nog inga inlägg på ett tag, ska på nån spontantripp till Skellefteå ett par dagar. hatar spontanitet, har ont i hela magen.
ska idag skicka iväg brevet till kommunen, håller verkligen tummarna.
och mandutt, jag vet inget än. hon har inte hört av sig.

sorry jasmine för urusel ledtrådsuppdatering, här får du tre st samtidigt som förlåt:
1. mormor har ett extra strykjärn som jag äntligen får nytta av.
2. bio blir problemfritt hädanefter :)
3. aldrig mer grinig jensa över att stanna kvar och sy på helger, eller stanna i stan för den delen :)

easy pie, nu kläcker du det

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså jag är fortfarande helt borta! hjälp mig mer!! det låter som att du ska flytta? in till stan? till din mormor? och du ska skicka brev till kommunen för att....? och du ska till ikea för att köpa möbler, och mandutt med! var någonting rätt? UT MED DET NU!

2008-08-12 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0