bromsvätskan

hela dagen (12,30!) textil idag. det går helt ljuvligt bra för mig. jag har alla kläder i princip klara hur de ska se ut, och jag har redan gjort mönstret till en av klänningarna. nästa vecka börjar jag sy! :) jag ska bara försöka komma ihåg Sigges råd om att inte ha så bråttom utan att vara mer noggrann istället, men det är svårt.

en annan som skulle behöva stressa ner verkar vara expediten på Wedins idag som, efter att ha hämtat skokartongen på lagret, gav mig helt fel färg.
synd bara att jag upptäckte det på bussen..men snabb var jag och ringde dit, förklarade och bad henne lägga undan ett par bruna till på måndag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men no! Tur att du tittade efter :O

dom var jättefina iaf/rebecka

2008-08-22 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0