siesta

idag ska jag sätta mig på trafikskolan. direkt efter skolan ska det ske, inget bara-en-sväng-på-stan idag inte. i två långa timmartänkte jag sitta och traggla med teorin, och förhoppningsvid träffa på Elin så att jag kan boka några lektioner. vi tog ett uppehåll i maj ändå tills nu, men jag är nästan redo att försöka på nytt i våran 'relation'. känner mig pretty värdelös när folk som började övningsköra efter mig praktiskt taget tagit körkortet. (taget tagit, vilken miss). jag har alltid känt att körkortet var något som tar ååår att ta, men det verkar som att det är bara jag. att boka teoriprov är något stort för mig, verkligen. jag jobbar mer på att göra exakt alla 749 frågor på datorn på trafikskolan. Folk säger att det är onödigt, jag ser det som mitt kall. det kommer ta tid. jag lever inte riktigt JUST NU tror jag, utan i någon föråldrad tid.

+hoppas verkligen på snuskigt billiga kläderi kväll på allas vårat älskade Häggströms. lite bitter blir jag annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0