15






såhär i ångest-tider så snubblade jag över lite sommarbilder. slapparbilder från Hummelholm, aj-aj bilder från min och pappas fight. (ej seriös, men gruset var hårt iaf). bilder från min och jennys matlagningskonst på gruppboendet, mästerkockarna. och sist färdprovianten på väg hem från jobbet.
nu har jag faktiskt bara 1 vecka kvar att jobba, sen har jag ynka 8 lediga dagar innan dagen from hell kommer. ons 20/8 8.20.

+snart höst = ny layout
+ jag och mandutt har en hemlighet/nyhet. jag ska försöka hålla på den så länge som möjligt ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

jaa! du måste du måste!! sen vill jag´veta direkt du vet nått! åå va spännande!

2008-08-05 @ 16:36:10
Postat av: amandafou

ohohooo, nu vet jag!!!!:D

måste bara säga, ditt hår, de är hur långt och snyggt som helst!:)



och igen, jag vet och det är så ballt och bra!!!

2008-08-05 @ 17:43:06
Postat av: barra

ååååh vadåå?!?!? nu vill jag också veta jensa

2008-08-05 @ 21:55:48
Postat av: Anonym

i know the secret...i think :D /Rebecka

2008-08-07 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0