u

det är egentligen en principsak för mig att inte bry mig om utmaningar, men okej då.

1. vad gjorde du för tio år sedan?

Jensine 7 år, jag sprang kanske konstigt på mitt kalas. lycklig

2. vilka fem saker finns på att-göralistan idag?

(1)ta tag i mitt liv och städa, (2)packa för coutlägret jag ska vara ledare på, (3)döda flugorna som bott i mit rum för länge, (4) springa, (5) pressa

3. godis jag gillar.

inget skulle jag önska, men så blev det inte. framförallt tycker jag om de rosa och svarta skumsurisarna (de svarta är såklart lakrits), meloner och mjölkchoklad med bubblor.

4. vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

bara köra på körskolan, det går mycket fortare, bara äta god, nyttig och lyxig mat, äntligen få min Spaniensemester (som då istället skulle flyttas till Peru för att se Machu Picchu)

5.städer jag bott i.

nej, nej nej. ingen, men det ska det bli ändring på.

6. dessa vill jag veta mer om.

städer... London, Sevilla(eller vilken spansk stad som helst)

upprepa, den som känner sig manad




lycklig och stabil

Kommentarer
Postat av: jas bar

kan inte hålla mig för skratt när ja ser den där bilden!!!

2008-06-06 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0