Un viaje a Estocolmo

finally hemma efter en tuff natt på bussen. hemresan gick mycket bättre än ditresan, och jag fick väl ändå ungefär 4 timmars sömn. inte tillräckligt för mig, så jag slocknade direkt jag kom hem imorse (5,25!). nu är jag iaf ganska pigg, har matat mig med piroger, vatten och choklad och har nu styrt upp lite bilder. varsågod. (allt är inte stockholmsfynd, utan träningskläderna är hederliga Intersport-investeringar.)


linne med broderi, HM
April 77-jeans, Weekday
blått linne, MQ
tröja med dragkedja, Weekday
halsband, Urban Outfitters
t-shirt, Monki
ballerina, Vagabond
sko med kilklack, Vagabond

Tights, Craft
jacka, Craft
linne, Casall


och såklart vann vi en sån där stor låda med choklad på Gröna Lund, så nu har jag halva (1 kg choklad) här hemma. roligt less man kommer bli.

det bästa med resan var nog Grönan, eller snarare att jag tog mod till mig och åkte fritt fall. faktiskt så åkte jag allt värt att åkas, utom fritt fall tilt, där gick gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0