mary's dress waves

"FÄRSK"

även jag fick ett USB-minne i borstat stål( nja säger jag, viva la 2000-tal)  inpackad i en oförskämt fin låda från Handelsbanken. undrar vad dom pengarna kunde gått till istället.

på ICA idag gick jag in i dörren, eftersom den öppnades för sakta. inte riktigt min dag idag.

despite, imorgon nalkas utveckosamtal och sedan möjligtvis lite tid på syan, sen freedom! ledig fre, ledig lör, jobba söndag. gud, jag har inte jobbat på Leos sen.. före sommaren iaf! shit. och som kalasvärd av alla hemska uppgifter. jag har aldrig varit det riktigt, och man tvingas att sjunga.
det blir inge av.

Kommentarer
Postat av: barra

kolla under USB:t, det ligger lite surprise lappar där också!

2008-10-15 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0