Roy Orbison singing for the lonely

första dagen i sista veckan innan lovet, nedräkningen har börjat!
på CAE idag så sades det inget om någon fler inlämning, så jag håller verkligen tummarna.
har spenderat hela kvällen med du-vet-vad, ingrid, och det börjar ta sig. jag har hittat några guldkorn.

det sjukaste hände på bussen mot Eva affär i Röbäck idag. mitt emot oss sitter en kille, och han såg exakt ut som resultatet från en kloning mellan James McAvoy och Edward Norton. åh, jag skulle ha tagit kort!
och hos Eva blev besvikelsen stor när hon inte, heller, hade tyg till min balklänning i den nyans jag vill ha. mission impossible.

känns skönt nu på svenskan att vi ska läsa en bok, och att 1984 fanns med på listan. den läste jag ut för 5 dagar sen, blir lätt att skumläsa igenom igen. sjukt bra för den delen, så det ska bli ett sant nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0