skräcken

det sjukaste hände på bussen intill stan nu för 20 min sen. jag satte mig först och började planera in saker i kalendern, men efter ett tag börjar jag känna mig yr som man brukar göra när man har läst i bilen/bussen. så jag lägger undan kalendern och blundar en stund. men obehaget försvinner inte, utan övergår i kräkkänslor. det kändes som att det skulle komma upp något hela tiden.
det känns lite sjukt, jag vet inte alls vad det beror på. jag hade varit på gympan och hade just kvällfikart hemma, det borde inte ha varit något alls. och just på bussen, det kändes så hjälplöst. vad gör man om man kräks i bussen? helt sick.

på tal om något annat, idag kom smyckena jag och amanda beställt från Zylber.com. riktigt fina, tyckte iaf jag



plus att jag och mamma rotade igenom hennes gamla smycken, där vi hittade några guldkorn som jag fick ta



på tal om guldkorn, så var vi igår på Intersport där jag testade två Haglöfsjackor, eftersom jag ska köpa en sådan senare i vinter. den blåa är min favvo just nu, men det finns även en snuskigt snygg grön i lite knalligare färg.




Kommentarer
Postat av: Oskar

Nog låter det som åksjuka, symptomen kan förstärkas av att man är förkyld.

2008-10-02 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0