gomorron Sverige

nu ar klockan 22,30 i Teneriffa, och kvallen har bara borjat! at alldeles nyss middag, kanns skitkonstigt. igar kom vi fram till hotellet efter den varsta resan i mannaminne, med bla. 5 h vantan i Madrid. exotiskt trodde jag forst, men icke sa Nicke. det var kul i 30 min, sen sov jag.

hotellet ar helt okej, perfekt lage, fint men lite kluriga gangar + for fa solstolar. imorgon ska jag ge mig in i kampen om att paxa en tidigt.

idag borjade vi med att ga pa en marknad, dar jag kopte det mesta krimskramset som finns. jag testade aven att pruta, och kande mig exakt lika skamsen som jag gor nar jag tar tva applen istallet for ett i matsalen. ni vet, DP. resten av dagen spenderades vid poolen, och jag har redan fatt bikinirander! mission ,nastan, completed.

och ikvall, eller nyss, sa at vi pa en riktig top notch restaurang, dar de kom med, on the house, en flaska vin, var sin ros at mig och mamma och var sin liten whiskyflaska at pappa och Ludvig. men, eftersom Ludvig fortfarande bara ar femton sa beslagtogs den av mig. smakar sakert skit anda.

+ jag har tagit massor med bilder, men de gar inte att visa nu, sa jag far gora ett mayor uppfoljarinlagg med bara bilder sedan.

that's all folks

Kommentarer
Postat av: en som åstadkommer saker och ting

åh jag är inte ett dugg avis ska du veta, sitter här på kalla snöiga pilis och knaprar på mina brända kycklingar. bra där! samla på dig mer av sånt som kanske inte smakar! förvänta dig inte någon update på pilgatan4bloggen, den kommer inom sinom tid...sinom tid. men gissa vilken fin fisk som gjort bort talet idag?

2009-04-06 @ 16:24:36
URL: http://livetenligtpilgatanfyra.blogg.se/
Postat av: Hanna Dalid

Hej, vad skönt det låter i Teneriffa!!!

Hälsa GH från mig.

Hej då!

2009-04-07 @ 14:28:44
Postat av: fousi

åååååååh.åh.åh.

vill. oxå.

njuut!!!



håller tummarna för prutandet, u can do it!

2009-04-07 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0