long time no see

sorry för uppdateringen, men jag har varit upptagen med annat. lite bloggande har det blivit, men inte här, utan här! Idag var egentligen min lediga dag eftersom det är onsdag, men jag var på skolan ändå för att vara hårmodell åt en frisörtrea. det kändes ganska motigt att stiga upp imorse, men det var det absolut värt. det var jättekul att bli stylad, och bra för mitt hår att bli färgat. helt gratis dessutom :)
vi höll på från 9 - 13,15, då vi fotades. tydligen ska bilderna läggas upp på skolans hemsida, eller fronter, där skolan kommer kunna rösta på vilken bild som är snyggast. eftersom min uppsättning var mer originell än snygg så kommer jag absolut inte att vinna.. too bad

eldprovet blev iaf att sedan cykla hem i utstyrseln, och jag till och med gick på hemköp och handlade, samtidigt so jag såg ut såhär! ;) det som inte dödar...



hårknuts-temat verkar gå igen i allt jag gör, eller..? :


modevisning i tvåan

modevisning i trean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0