prisa Gud, skatteåterbäringen!

efter många om och men har jag deklarerat idag. jag har haft lite magknip över det hela, att jag inte skulle hinna och så..vad händer då, blir man utan pengar eller? jag känner inte riktigt för att kasta 3700 spänn i sjön, precis.

iaf, så for jag först på banken och skaffade e-legitimation, gick bra. sedan så for jag hem ch skulle skaffa bankID, vilket gick mindre bra. jag ringde kundsupport (världens gulligaste kille med skånsk dialekt), och dom sa åt mig att starta om datorn. kändes inte så lite klyschigt.

det funkade iaf, så då gick jag in på (med hjälp av Empan) på skatteverket.se, men där krävdes det Java. grejen var då att det inte heller funkade, så jag ringde min andra kundsupport (Josef), och han sa att jag skulle starta om datorn, vilket jag borde lärt mig vid den tiden.

det funkade, så jag ringde pappa som fick guida mig genom deklarationen.

Männen i mitt liv + Empan - tack!


Kommentarer
Postat av: foufoufou

hihihi, och sms deklarera tog cirka 7sek!.. dock så får man väl pengarna senare då..



MÄNNEN I DITT LIV, ojoj skåninen gjort allt intryck;)

2009-04-29 @ 14:05:49
Postat av: Johanna

Älska skatteåterbäring!



jag tror typ kronofogden dödar en om man inte deklarerar i tid...nåt sånt.



kram

2009-05-03 @ 23:44:21
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0