solsting

jajjemen, det har jag. for forsta gangen i mitt liv faktiskt, men jag antar att det blir sa nar man solar fran 10.00 - 15.00. somliga straffar Gud direkt.

livet leker iaf pa Teneriffa, och snart har vi natt halvtid. vad har vi gjort? ja, es la pregunta grande. solat, badat, atit, och varit pa Loro Parque (typ zoo).

det roligaste hittills ar faktiskt alla servitorer, som gor sig till. det ar klart att det ar ett saljknep att smickra in sig hos tonarsdottern, men jag gillar'e! min favorit pratade bara spanska med mig, och jag var hans "girlfriend", det var lovely.

min tid borjar ta slut, och jag tror minsann jag ska ta mig en svang pa "stan", ho ho. det ar sinnes billig parfum har, och de har Zara och Mango :) 

+ jag ar nu uppe i 180 kort pa telefonen, det borjar bli en gedigen samling.

- jag ar faktiskt avundsjuk pa DP, som nu har gjort bort sina Nationella tal. jag vet ju vad jag ska prata om, men bara inte hur. ah


Kommentarer
Postat av: Sofia

va han nå snygg då? ;)

2009-04-08 @ 18:54:45
Postat av: jensa

Sofia: saklart! vad annars..?

2009-04-08 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0