- II

dååålig uppdatering! jag har helt sabbat flytet jag hade nästan hela december, men har det inte hänt förut?
vi var iaf och såg avatar, den var ok, inget mer. snyggt gjord. min julklapp från leo var en barbie, jag blev gladare än jag vill erkänna.



sedan pyntades det gran här hemma, resultatet blev väl hej-kom-och-hjälp-mig




dagarna innan julafton fräschade vi till oss, broder och jag. han börjar få smak för det här



självaste julafton spenderades i hummelholm, bra bra bra





























sedan har jag fått hoppa in lite på häggan, innan jul och nu fram till nyår, och det är fäbjulus! det är svinkul, enda problemet är att veta vad man ska ha på sig. ju mer kläder man har, ju mer krisar man.



och man tar alltid på sig för lite, så man fryser ihjäl


Kommentarer
Postat av: Johanna

SJUKT snygga strumpbyxor.



Ha det så roligt på nyår nu!

kram

2009-12-30 @ 15:59:04
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0