"i harmoni"

definitivt sista blogginlägget i år, känns lite extra speciellt. hade planerat att köra massa flashbacks från året som gått, men hinner inte och orkar inte det nu, så det blir väl nån gång opassade i januari.

nyår imorgon ,firas i ålidbacken-stugan. känns kaos just nu eftersom det är jag och Josef som styr upp, men det fixar sig. It always does. vi kör på maskerad, och min outfit är precis vad man kan vänta sig av en designelev, hö hö. oh my, nog har jag levt länge, men detta är bland det värre jag sett. men det blir en överraskning! inga sneak peaks här inte.

mina dagar har ju spenderats på häggan, där jag levt livet bland lyx och glamour.. jag håller till på herravdelningen, som jag gillar allra mest. ofta änskar jag att jag var kille, kläderna känns alltdi mycket finare.. har jobbat nu i sex dagar, och kommit hem med kläder fyra av dem. en illavarslande trend indeed
(lokki looki Amanda, vilka glittrande leggins jag hittade, för ynka 560 kr billigare än de jag nästan köpte i Sthlm)






+ jag upptäckte i HM-katalogen att det finns en Bruce-tröja på ungdomsavdelningen, och det gjorde mig stolt! av alla artister så Bruce, det är magiskt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0