IIIIIIII

i måndags var jag hos frissan, tanken var att jag skulle bli rödtott. ganska ljust, mot orange, irland-rött ungefär. resultatet blev mörkare, men det är fint och passar, så..

innan



efter



igår var jag i stan, hängde på sjukan med leo. vi åkte hissarna utan dörrar, och satt i entrén 2 timmar. på fredag ska vi se Avatar, har alldeles för höga förhoppningar.



igår fyllde även Josef år, så bådas familjer for och bowlade. jag vann 1 gång, ett mindre underverk.





ännu större var att jag vann över greenypants i bilspel. var helt inställd på att förlora, fast hans bil gick långsammare än min.







Kommentarer
Postat av: sofia

Va dum du var som inte kom förbi mig på jobbet då! ;)

2009-12-16 @ 22:16:12
Postat av: sofia

håret blev fint förresten :)

2009-12-16 @ 22:16:51
Postat av: jon

ja nu är jag här igen efter mycket lång tid.



Ganska mycket text. Eller ja, för mkt för mig kl 2,42 på natten i alla fall. Så jag tittade på dina bilder. Ser bra ut. Du har bra smak. Jag känner jag är kortfattad idag. Det är därför jag är en sådan kärv person. Och trött. Trött och kärv...



En vacker dag ska jag uttrycka mig på vackrare svenska. Du vet att jag kan.

Ha ett bra nyår. God Jul i efterskott.

2009-12-26 @ 02:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0