IIIIIIIIIIIIII

åh, vaccinerade mig idag. otroligt sent, eftersom jag tillhör en av de som ska klara sig bäst, är det tänkt. vilket hopp om mänsklig överlevnad om jag är the fittest, som i survival of the fittest. ha!jag kan beskriva känslan med en ganska känd låt.
And It Burns, Burns, Burns
The Ring Of Fire
The Ring Of Fire

det gjorde ont innan (psykiskt) medan och efter. dock så kan jag lyfta armen ganska högt utan att det känns, viser väl hur det är imorgon :)


jag har även börjat med 2:a omgången inbjudningar till nyår, till de osm svarat ja redan, och det är svinkul! oh my, jag får inte bli en scrappare, inte bli en scrappare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gaah vilka fina nyårsbrev. nu ångrar man sig ju nästan :)

2009-12-10 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0