IIIIIIIIIIIIIIIII

gick igenom min och amandas tokroliga (partiskt) blogg, och det här inlägget lästa jag återigen. det är inte nyttigt, jag längtar tillbaka!

idag är det enda jag har gjort värt att nämna att pynta "granen" på rummet som brukar vara minst sagt alternativ.

detta år:



åren innan har det sett ut såhär:



kollade såklart gamla bloggbilder, men hittade bara detta för exakt ett år sedan. ser exakt ut som det gjorde i år när vi bakade rån, iförd high fashion-fleecetröja äldre än judendomen.




Kommentarer
Postat av: minegnaversionavpilis

ge dig nu med nostalgin för fasen jag får hemlängtan!

2009-12-07 @ 23:20:59
Postat av: Adam "Syndafallet" Gudsson

Inte äldre än döden?

2009-12-10 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0