IIIIIIIIIIIIIIIIII

har varit i stan några dagar och har inget internet där, så min countdown känns förstörd. jag for iaf in i torsdags för att fika med Sofia, byta julklappar osv :) åt världens godaste laxmacka, hör och häpna, på gamla goda kafé Station. när jag kom hem till Pilis kom elektrikern (of course ingen oldie som jag trodde, utan 25-åring med snälla ögon). visste inte alls hur jag skulle bete mig, har aldrig haft med hantverkare att göra förut. skulle jag verka upptagen, bjuda på kaffe? no idea, jag satte mig vid datorn och svarade tafatt på small talk-frågorna. men det som väntar på något gott..får ett nytt element.
 

fredag blev det fika med johan, vi lyckades med bedriften att få en plats på NK mitt på dagen. inte illa pinkat. efter det IKSU för att se historiefolk och älvsbynbor spela volleyboll, jag var dålig poängräknare och bra klockvakt.


väl hemma i lögd lördag morgon möts jag av denna syn, och jag vill bo hemma för alltid! aldrig att man vill växa upp när man har paketkalender :)
 
dock så var schemat för dagen att styra in och stapla ved, så högarna här har min rygg fått betala ett högt pris för att få till.

eftersom gårdagen fortfarande känns, och värre, så blir detta min kompanjon för dagen. tror jag ska ha lilla huset på prärien-mara för tydligen liknar jag den lilla tjejen med utstående tänder. men inte till utseendet.



tillbakablicken från bloggen:

för två år sedan hade vi kul på leos för första gången, småa!



och för ett år sedan visade jasmine sina skills på syan





Kommentarer
Postat av: Professor Plommon (Eller?)

Mitt namn är med! :D Men wait... Det syftar ju inte på mig... -.-

2009-12-10 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0