Bjorg jewellery

madre frågade mig för ett tag sedan vad jag ville ha i present närj ag tog studenten, och what!? av allt att tänka på, inte har det legat högt upp.. men, det stod ganska fort klart att det var något som skulle räcka, hålla för evigt = ett smycke.

först ville jag ha en sådan här ring:



men, eftersom den skulle konkurera ut den jag har, eftersom jag bara kan ha en åt gången, så blir det nog ingen sådan. dock blev jag helt upp över öronen förälskad i dessa smycken från Bjorg jewellery, speciellt "Frankly my dear.."








Kommentarer
Postat av: densomärbästpåattkommenteraochheteramandamensominteborpåpilgatan

armbandet var ju roligt! fast kanske skulle vara liite mindre bred.:)

2009-05-06 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0