money, money, money

Ah! det sjukaste hände nyss, och jag tror det typ inte riktigt. jag höll på som bäst att städa Pilgatan, och ser ett kuvert. trodde först att det var inloggningen till att kunna se resultatet på CAE-testet som jag tappat bort (panik!) men icket. på kuvertet stod det "Jensine 18 år" och innuti "Jensine, du får 5 körlektioner som födelsedagsgåva. grattis från mormor och morfar"...

AH!

jag visste att jag hade fått körlektioner, och antog att jag hade använt pengarna till det. men tydligen måste jag ha glömt att ta dem, och använt av mina egna istället..

om vi säger så här: 2250 kr kunde inte ha kommit lämpligare.


Kommentarer
Postat av: densomärbästpåattkommenteraochheteramandamensominteborpåpilgatan

NU SNACKAR VI! hihi, och en mycket speciell dag, passande!

roligare att hitta det än inloggningen. bannemig!:)

2009-05-06 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0