stressat kött

...hemma i DP-stugorna inför projektredovisningen imorgon, tror jag. även på Pilis, hur ska detta sluta?

och förlåt, DP. det var tydligen något jag skulle blogga om (sa Tina), men inte minns jag vad det var inte. varför föddes jag utan korttidsminne??
och tydligen utan syn också. har klagat i några dagar om att jag inte ser bra, och idag testade jag madres gamla glasögon och oj, en helt ny värld! måste kolla upp det där, vill nästan ha glasögon :)

på fröfronten mycket nytt, snart kommer blommorna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du sa nåt på religionen om det! jag trodde det var att du skulle lägga ut bilden på armen?

2009-05-13 @ 21:38:41
Postat av: foufoufou

skulle just skriva; tips!--> en utsmyckad arm!?:)

2009-05-14 @ 07:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0