plötsligt händer det inte

vi i familjen sökte lite spänning i vardagen häromdagen, så vi bestämde oss för att gå ihop jag, Gurra, madre och padre, och lägga 200 spänn var som vi skaffade trisslotter för. 32 lotter - vinst 175 spänn. njaaa alltså.

men skam den som ger sig, så vi la ihop vinsten med vinsten som pappa fått tidigare, och köpte fler lotter - 11 st.

yeah, var det 300 spänn vi vann totalt? jag tror det. vi väntar nu på att pappa ska lösa in de två sista vinstlotterna, och vi håller tummarna än. det mest tragiska är inte att vi vann så lite, utan att vi inte riktigt insåg första ggn att det inte funkade utan spelade bort den pyttelilla vinsten också. för min del värst, eftersom idén var min, och jag var den som pushade mest. det var även jag som fick köpa de 32 lotterna, jag som ALDRIG skäms. mycket plågsamt indeed

MEN, man har inte roligare än man gör på sig
hö hö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0