back on track

åh, så skamligt dålig uppdatering på sista tiden. ah, har inte haft lust. är inne i en o-bloggarperiod, det händer så mycket annat att man inte hinner med, men det kanske ändrar sig nu när allt det hektiska är över. efter att jag hoppade av historian för två veckor sen så har jag haft mer att göra än nånsin, med två flyttar: från historiegränd till pilgatan och från rummet nere hemma till lilla lilla rummet uppe hemma. det märks smått att man blir vuxen på riktigt, jag har nu ett pytterum hemma som nästan inte rymmer mig för alla grejor. det är väl tänkt att jag ska bo i min egen lägenhet istället antar jag :)

förra veckan spenderades slipandes och målandes bord och stolar, ett himla jobb! mycket mer än jag trodde det skulle vara, of course. well well, livet har varit hårt. men fint blev det:



sen lillrummet, det blevså här efter många om och men:



min lediga tid har jag väl spenderat sittandes vid datorn, med detta fantastiskt töntiga spel:


AGE OF EMPIRES!

mitt mision imorgon blir att sy maskeradkläder åt mig och leo som vi ska ha på fre. det är återinspark, och temat är "döda kända personer" ah, vi har den bästa idén! gracias por favor, Jon.


Kommentarer
Postat av: nån som saknar pilis

fint du fått till det!

åhh jag vill komma och titta ju!!

2009-11-10 @ 17:20:26
Postat av: datanörden

åh så fint det blev!

2009-11-11 @ 21:26:40
Postat av: bloody mary

ooh snyggt bordet blev:) Men uppgradera dig till age of empires II ;D

2009-11-21 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0