det här är lite smått pinsamt

såhär på tvåårsdagen med Josef tänkte jag att det kanske passar sig att infria löftet som jag och johanna gav varandra. det var nämligen så att vi satt och diskuterade vem som är snyggast i världen (jag har ofta den diskussionen, somehow) och kom inte fram till så mycket. därför, när vi väl gjorde det, skulle vi blogga om det. så, här är min lista, inte så jättegenomtänkt men den håller för tillfället:

número uno:

Johnny. otippat? det är inte för inte som jag gjorde ett bildprojekt om honom:


número dos:

Leo, men bara som Jack i Titanic

número tres:

Bruce, när som helst. ung som gammal

número cuatro:

Joel Kinnaman - sveriges snyggaste skådis. och man också för den delen

número cinco:

Joseph Gordon - Levitt. Tredje klotet från solen, som jag sett för mycket av i mina dar

número seis:

Sean Penn. för gammal, jag vet, men ändå.. sinnes

Så ja, mission fulfilled


Kommentarer
Postat av: Johanna

men sluta med johnny depp!

min favvo där blev leo/jack. den enda riktigt snygga, hihi!



den där joel kanske man borde kolla upp mer, har aldrig hört talas om männskan!



2009-09-05 @ 20:00:38
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0