Ida

grattis på namnsdagen mig själv, det suger att inte ha en riktig namnsdag. det skulle ha varit trevligt.

pissigaste dagen på länge idag, så här två dagar innan tentan. igår satt jag nästan non - stop från 11 till 21, och det räckte inte ens till hälften av plugget. så idag steg jag upp 7,30, och får väl räkna kallt med att sitta till 21 idag också. åh, hur kan det vara så svårt? det är knappast jag som är retarded, hoppas jag. jag har ju aldrig haft det särskilt svårt, men det suger verkligen! åh, hur det är går på onsdag så ska jag fira. typ med fika, eller candy. eller med HM-inköp, efter som jag har presentkort.. hm, eller alla tre.

liten error på bloggen, jag var ju inte pocahontas, utan denna skönhet:


det blev såhär:


det gillades, för vi vann pris!


Kommentarer
Postat av: barra

hahaha tycker ni förtjänar mer än en annanas!!

2009-09-14 @ 23:41:59
Postat av: Rebecka

HAHA klockrent ! roligt att det verkar gå bra för dig på universitetet, drygt med tonvis med plugg men ändå, ni verkar ha roligt på helgerna iaf ;) kramar

2009-09-15 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0