låt mig leva

ännu en kväll av plugg.. jag gjorde ett schema, och höjdpunkterna var att få blogga när jag var "klar" ( det blir man aldrig) och att mitt i få cykla och handla. 19 bast, tagga livet!

idag satt jag på en föreläsning - " antikens ekonomi" och blev förundrad över att jag faktiskt tyckte att det var småintressant att krukmakeri faktiskt var viktigt på den tiden. det var dock det enda som var intressant, resten fattade jag inget alls av.

nu sitter jag och googlar på pocahontas, det blir inte superlätt detta. det känns som att jag kommer  behöva ta fram Husqvarnan och sy mig ett fodral, men jag har verkligen inte tid med det! ingen som har några tips, eller har något hemma i gömmorna? ska iaf dra en tur på stadens second-handbutiker på onsdag, för att försöka hitta något.

dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0