like a drifter I was born to walk alone... not

4:e dagen på universitetet avklarad, och jag lever ännu. jag börjar till och med se ljuset i tunneln, so to speak. nämen, jag har väl tagit tag i lite problem jag haft, såsom kopieringskort, orientering på biblioteket och framförallt vänner. eller vänner, för tidigt att säga, men iaf någon att prata med.

var på min första inspark idag, filmkväll, vilket var helt okej. såg "Life of Brian", och det var sådär jobbigt för att jag ville skratta mer än jag kände att jag kunde. men men. imorgon blir det schlagerfest på plidhem, också insparksgrej. är faktiskt taggad, bortsett att jag inte har någon direkt idé om vad jag ska ha på mig..


imorgon: tvättid kl. 7 - 10, what the fuck? och jag börjar inte förrän 13,15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0