You probably heard we ain't in the prisoner-takin' business; we in the killin' Nazi business. And cousin, Business is a-boomin'

hade Josefdag idag, och vi hängde på stan. shoppade, mest jag då, åt på donken, och såg Inglorious basterds. alltså, jag har så mycket att säga om den filmen att det går inte. såhär: det var exakt samma euforiska upplevelse som att se No Country For Old Men, på bio såklart. man blir stolt över människan, typ.

och musiken - Bowie. snyggaste scenen i mannaminne. se den

såklart hittade jag en hel del på stan, kanske inte sånt man skulle ta med sig till en öde ö, but still..




Kommentarer
Postat av: sweetdaydream.blogg.se

hej jensaa!:) länge sen jag hörde från dig, men kikar in på bloggen nu iaf! hur går det med studierna? äre kul o sådär? :)



trott eller ej, men jag tyckte också inglorious var kanonbra!!

så de så:) ha de så bra :)



/fou.



ps. mandolina skulle göra en blogg om jag gjorde de, så du får höramed henne var vi finner henne! :)

2009-09-22 @ 13:48:16
Postat av: någon som har en ny blogg

applåder tack!

2009-09-29 @ 00:19:01
URL: http://amandafor.blogspot.com
Postat av: bloody Mary

JA du har sett den:D Det finns inga ord, förutom gracias tarantino :P De är så bra på att vara italienare i filmen.. Noooot :D

2009-10-14 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0