Roy Orbison singing for the lonely, hey that's me and I want you only

var hos Fousitossi idag och åt tårta, gammal som gatan är hon nu. två saker slog mig, som jag skäms lite över. dels att jag inte bloggat på tusen år, men det tänkte jag att jag tar hand om imorgon kväll om jag känner för det. och dels, smått värre, är att jag inte läst en sida i "Twilight 2" (New Moon) som jag fick låna av amandapaula för också det tusen år sedan. och den kommer ju snart på bio! herremin, skärpning! MEN, min plan är att efter tentan nästa fredag smita iväg, som mamma redan planerat att göra, till himlen på jorden - Hummelholm - och inte göra annat än att bara läsa en hel helg. läsa något annat än historia, då. LOVELY

kan bjuda på ännu en av de bilder som känns lite halvers att den finns till, men som faktiskt är närmare sanningen än de mesta. från finsittningen med lärarprogrammet, enjoy:



Gollum/Smeagol, Bloody Mary (Tudor) och påve Leo X.. åh, jag förvandlas till en historietönt.

Kommentarer
Postat av: Som om att du inte kan gissa, Jensa ;P

host Muhahahahahaaa Hahahahaaaa Haha Andas Hahahahahahaahahahahahaaaaa. Gasch! Historienörderi in my heart

2009-10-05 @ 23:19:25
Postat av: tillsammansärmanintemindrepinsam

lever du?

2009-10-09 @ 12:46:37
URL: http://amandafor.blogspot.com
Postat av: Bloody Mary

Haha, välkommen till klubben :)

2009-10-14 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0