catorce

hola hola! idag har det hemtentats pytte på morgonen, och sedan ätits skorpor och på det viset fått riktig julstämning, äntligen! :) sedan for jag in till stan för att städa upp på pilgatan (plus tvättstugan, inte favvosysslan precis). packade ner det nödvändigaste, och drog på stan i jakt på julklappar. har bara en kvar nu, och den löser sig alltid.
väl hemma fick jag något pysselil, och gjorde lite julklappar och smälte ljus. får väl se hur resultatet blev imorgon, det tog sinnes lång tid att stelna..





jag okynnesshoppade en väska också, skyller på att hemtentan har latinamerikainfluerat mig, den känns ju väldigt peruansk! (jag hade inget val!)




såg detta spel på stan, så om du har panik över vad du vill ge mig i julklapp är detta ett litet tips :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Attans! Reda köpt! Kanske spel! Kanske av tyg! Kanske väldoft...

2010-12-15 @ 19:02:17
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0