cinco

5 dagar in, och jag har inget att skriva. gud, det händer inte särskilt mycket i mitt liv just nu. bara 11 dagar kvar, sedan frihet. då, då ska jag hitta på massa roligt (eller blir det att slötitta på tv?) men tills dess, hur ska jag hinna allt? 5 dagar till grammatiktenta, och jag skulle behöva 50! söndagkväll brukar ju innebära ångest, och det gör även denna. åh, jag har inte gjort nånting i helgen,och ändå har jag gjort jättemycket. MEN, jag skulle till exempel ha behövt plugga idag istället för att skura farmors golv. prioriteringar, prioriteringar. 

jaja, ny vecka snart nu. gillar egentligen att ha press på mig, så jag hoppas och tror att jag kommer plugga som en blådåre nu må-fre :) känns på ett sätt bra att ha det körigt innan jul, då kan man njuta mer sedan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0