dieciséis

idag har jag satsat på att göra ingenting alls. lyckades ganska bra med det. har läst lite, sett lite på TV, slökollat facebook ca. 1000 ggr, pysslat lite med min paljettröja, varit på en prommis.. det sista lyckades Bruce med också, annars har han varit ganska slö.



och boken jag läser nu, Alkemisten av Paulo Coelho, inspirerar mig något sjukt. har en väldig önskan att göra en sak i sommar, men jag måste göra lite soul searching för att ta reda på om jag verkligen kommer komma ut ur det starkare eller svagare. jag hoppas att jag är människa nog att göra det dock. hittade detta citat i boken och det andra är mitt absoluta favoritcitat, och båda stämmer ganska bra in på det jag tänkt göra.

ju mer du försår av dig själv,
desto mer ska du förstå av världen.
- Paulo Coelho

Rik är den som i hjärtat har ro.
- ?

och såklart är det en hemlis än så länge, inte för att verka märkvärdig, utan för att jag vill kunna hålla det jag lovar.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Okej, jag gissar på Santiago de Compostela. Och tror att du kommer ur det starkare :-)

2010-12-16 @ 23:49:59
URL: http://byllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0